ما با تکیه بر نیروی انسانی با انگیزه و خلاق، شناخت فرصت‌های بازار و فضای کسب و کار ایده محور مجازی، حفظ منافع مشتریان سعی بر حفظ اعتماد و جلب رضایت آنان دارد. اصول سه گانه ما یعنی همان حمایت، درستکاری و صداقت همواره همراه مدیران، کارکنان و همیاران این کسب و کار خواهد بود. اهداف اصلی ما در این راستا حفظ منافع مشتریان و مشترکین خانواده بزرگ وب پارسیان، جلب رضایت کارکنان و همراهان و همچنین پایبندی به اصول ملی و میهنی کشور عزیزمان است.

از تمامی کارکنان، مشتریان و همراهان وب پارسیان خواهشمندیم تا با خواسته های اخلاقی و رفتاری ما آشنا گردند:

اصل ۱: رفتار منصفانه و قانونمند

  * تمامی کارمندان وب پارسیان به ارزش های اخلاقی و اجتماعی احترام گذاشته و پذیرای آن هستند.

  * وب پارسیان از کارمندان خود خواهشمند است تا ارزش های شخصی شامل فرهنگ کار گروهی، خودباوری، صداقت و درستی، آموزش پذیری، آراستگی و متانت، پذیرش مسئولیت های اجتماعی، قانون مداری و رشد فردی را در خود بارور سازند.

  * رفتار کارمندان ما در زندگی خصوصی به نحوی است که موجب اعتلاء اعتبار و حسن شهرت حرفه خود شود.

  * کارمندان وب پارسیان هرگونه تبعیض مبتنی بر جنسیت، قومیت، نژاد، مذهب، سیاست و … را در خصوص مشتریان، همکاران و همراهان خود پذیرا نمی باشد و دوستدار سیاست برادری و برابری خواهند بود.

 

اصل ۲: محرمانه بودن اطلاعات

  * اطلاعات مربوط به مشتریان به ویژه اطلاعات بانکی و اسناد شناسایی آن‌ها محرمانه تلقی شده و برای حفظ امنیت به شیوه مناسبی طبقه بندی و نگهداری می شوند بنحوی که در اختیار هیچ یک از افراد داخل و یا خارج از وب پارسیان قرار نمی‌گیرد مگر در موارد خاص که وب پارسیان متعهد شده است تا مشتری خود را از این استفاده در جهت ارائه به شرکت یا سازمان ثالث کتباً و رسماً مطلع سازد.

  * یکی از شروط همکاری کارکنان با ما در هنگام استخدام و حتی پس از پایان یافتن همکاری تعهد به حفظ  اطلاعات درونی و بیرونی وب پارسیان، اطلاعات مشتریان و همچنین اسرار کاری و عدم افشاء و استفاده از آن در اشکال مختلف نظیر مکتوب، صوتی و تصویری و کامپیوتری می باشد.

  * وب پارسیان همانطور که در سیاست حفظ اسرار و محرمانگی خود ابراز نموده است تنها در صورتی با مراجع ذیصلاح قضایی همکاری می کند که طبق قوانین و مقررات رسماً و کتباً از وی درخواست شود.

 

اصل ۳: مشاوره و اطلاع رسانی به مشتریان

  * کارمندان وب پارسیان به هیچ عنوان نباید مشتریان، بازار عام و توده مردم را از طریق ارائه اطلاعات و یا از طریق عمل مدیران و همراهان گمراه کند.

  * ما و همینطور کارمندان ما می بایست تمامی اطلاعات لازم تحت اختیار خود را که در امر تصمیم گیری عاقلانه مشتریان مؤثر است در اختیار آنان قرار داده و به مشاوره و اطلاع رسانی اهمیت ویژه ای دهد.

  * کارمندان وب پارسیان می بایست مطلع باشند که نوع اطلاعات و مشورتی که به مشتری داده می شود بسته به خدمات و سوالات پرسیده شده وی داشته باشد و از زیاده گویی و گمراهی مشتریان پرهیز نمایند.

 

اصل ۴: رسیدگی به شکایات

  * وب پارسیان می بایست تمامی شکایات و نارضایتی های مشتریان و کارمندان را مطابق با قوانین و مقررات و دستورالعمل ها رسیدگی نموده و نتایج را در سریع ترین زمان ممکن باطلاع مشتری و یا کارمند مربوطه برساند.

 

اصل ۵: خط مشی اخلاقی در قبال رقبا

  * از جمله ارزش های ما در قبال رعایت خط مشی اخلاقی در قبال رقبا احترام، رویکرد منصفانه، پرهیز از تخریب و عدم استفاده از تبلیغات سوء می باشد.

 

اصل ۶: در دسترس بودن

  * فراهم نمودن شرایط دسترسی آسان مشتریان برای دریافت خدمات و تامین نیازهای آن‌ها به منظور حفظ و توسعه روابط بلند مدت با مشتریان از جمله تلاش‌های دائمی وب پارسیان و کارمندان آن است

تاریخ آخرین بروزرسانی: ۱۳۹۴/۱۲/۲۵